zakázkový systém

Zakázkový systém Servis7 - v4.6

Vážení uživatelé zakázkového systému Servis7,


dokončili jsme práce na verzi 4.6, kterou budeme v nejbližších dnech instalovat do vašich servisů. Aktuální verzi 4.6 zakázkového systému máte možnost vyzkoušet v naší demo verzi.


Propojení se systémem Simplia je funkční. Nově lze zakázky v kalendáři zobrazit barevně dle stavu zakázky. Přidali jsme nový stav zakázky “čeká”. Protokol k zakázce lze nyní odeslat v elektronické podobě.


Níže uvádíme seznam nejdůležitějších změn:


Integrace Simplia

  • provedeny testy propojení s přenosem dat do testovacího prostředí Simplia
    • zakázka je exportována jako objednávka do prostředí Simplia
  • možnost přímého prokliku z detailu zakázky zakázkového systému servis7 do prostředí Simplia po úspěšném exportu zakázky
    • přijímací technik může pohodlně přejít do objednávky v Simplia, aniž by musel v prostředí Simplia danou zakázku dohledávat

Kalendář

  • Rozšíření možností zobrazení kalendáře, nyní lze zobrazit události:
    • Běžné zobrazení - události barevně rozlišené dle typu zakázek
    • Vytížení pracovníků - události barevně rozlišené dle pracovníků
    • Dle stavu zakázky (nové) - události barevně dle stavu zakázky
  • Po aktualizaci kalendáře dojde k resetu uloženého uživatelského nastavení.

Zakázky

  • Přidáno upozornění při přechodu mezi jednotlivými taby zakázky, aby nedošlo ke ztrátě dat z důvodu opomenutého uložení.

Soubory

  • přidána funkce karuselového prohlížení obrázků nahraných k zakázce
  • optimalizace načítání náhledu obrázků
  • ukládání souborů bylo sjednoceno, aby fungovalo stejně jako ukládání změn v detailu zakázky
    • Uložit a zavřít - soubory jsou uloženy k zakázce a jste přesměrováni do seznamu zakázek
    • Uložit - soubory jsou uloženy k zakázce s tím, že zůstanete na stejné stránce

Protokol

  • nově lze protokol odeslat v elektronické podobě na email klienta

Stavy zakázek - přidali jsme nový stav “čeká”, nyní lze nastavit stavy:

  • nová
  • v řešení
  • čeká (nové)
  • dokončeno - nově má šedou barvu stejně jako zakázka po dokončení
  • zaplaceno
  • zrušeno


Tým Servis7