
KALENDÁŘ ZAKÁZEK
Kalendář je jako hlavní okno, které dává neustálý přehled o objednaných, právě prováděných a dokončených zakázkách.
Kalendář je jako hlavní okno, které dává neustálý přehled o objednaných, právě prováděných a dokončených zakázkách.
Od jednoduchého zadání objednávky (např. po telefonu), přes přijetí vozidla k opravě na servisu.
Automobily, motocykly, kola nebo stroje ... všechny tyto i jiné produkty, lze používat v Servis7.
V jednotlivých zakázkách dokážete v rámci Servis7 zadádět jak provedené úkony a práce, tak k nim přiřadit mechanika i odpracovaný čas.
Velmi důležitá a praktická funkce Servis7 vám umožní sledovat práce a vytíženost jednotlivých techniků. Stejně tak jejich absence, a to i s upozorněním v kalendáři zakázek.
U vozidla je možnost zavedení informace o standardní kontrole s termínem, např. STK nebo jiných dle vlastního nastavení.
Údaje zákazníka lze zadat ručně a u firem i s možností automatického importu ze systému ARES.
Servis7 obsahuje možnost tisku dokumentu zakázky, který obsahuje všechny potřebné údaje.
V rámci Servis7 se neřeší konkrétní účtování, ale v detailu zakázky se eviduje číslo dokladu.
Jednotlivé zakázky lze nastavit podle jejího druhu na Objednávku / Reklamaci nebo Garanci.
Pracovat se zakázkami a celým systémem lze kdekoli bez nutnosti jakékoli instalace softwaru do počítačů.
Potřebujete v Servis7 najít zákazníka, vozidlo nebo konkrétní zakázku? To vše je možné velice jednoduše a opravdu rychle.
Pracovníky a techniky lze v Servis7 rozdělit dle jejich požadovaných práv do více skupin. Někdo tak vidí všechny informace a někdo jen svoje.
Jestliže používáte v současné době jiný systém nebo máte kontakty, vozidla, zakázky třeba v Excelové tabulce.
Struktura zobrazení informací se upravuje automaticky podle aktuálního rozlišení monitoru.