zakázkový systém

Zakázky

Zakázka obsahuje: seznam prací, které je třeba vykonat; datum / čas zahájení a ukončení, informace o klientovi, informace o předmětu servisování, průběhu řešení (stav zakázky) a ceně.

  • klient - kontaktní údaje klienta

  • typ zakázky - objednávka / garance / reklamace atp. (v kalendáři barevně odlišeno) 

  • stav zakázky - nová / v řešení / dokončeno / zaplaceno / zrušeno

  • popis - např: seznam prací a cen, náhradních dílů; popis stavu servisovaného předmětu atp.

  • datum / čas příjezdu a dokončení

  • pracovník - možnost přidělení zakázky konkrétnímu zaměstnanci

  • předběžná cena - (zobrazeno v protokolu)

  • předmět servisování - vozidlo, motocykl, elektrospotřebič atp.

  • položky zakázky (seznam prací / náhradní díly atp.)

    • šablony položek s popisem, cenou, časovou náročností

    • možnost sdružení většího počtu položek do balíčků

    • možnost pravidelného importu skladových zásob z SW Pohoda

  • protokol - souhrnný přijímací / předávací dokument o zakázce

  • interní komunikace - krátké zprávy sloužící ke komunikaci mezi zaměstnanci