zakázkový systém

Zakázkový systém Servis7 - v4.1

Vážení uživatelé zakázkového systému Servis7,


dokončili jsme práce na verzi 4.1, kterou budeme v nejbližších dnech instalovat do vašich servisů. Aktuální verzi 4.1 zakázkového systému máte možnost vyzkoušet v naší demo verzi.


Souběžně s verzí 4.1 pracujeme na verzi 4.2, díky které budete možné propojit Servis7 s účetním software Pohoda. Propojení umožní: přenos skladových zásob Pohody (náhradní díly, pracovní úkony atp.), možnost přidělení položek zásob k zakázkám a po dokončení zakázky import do Přijatých objednávek Pohody, ze kterých následně vytvoříte faktury.


Níže uvádíme seznam nejdůležitějších změn, které přináší verze 4.1:


Vyhledávání

  • oblíbená funkce vyhledávání (ikona malé lupy v horní liště) byla kompletně přepracována, umožňuje pohodlněji vyhledávat napříč celým zakázkovým systémem a vrací relevantnější výsledky, než její předchozí verze
  • nový algoritmus vyhledávání je používán i v našeptávači při přidělování klienta / vozidla k zakázce
    • např. u klienta našeptávač vyhledává nejen dle jména klienta, ale nově i dle jeho kontaktních údajů, IČ atp.

Kalendář

  • filtr dle pracovníků - umožní zobrazit události jednoho či více zvolených pracovníků
  • redukce tlačítek (filtr pracovníků, změny pohledů a agenda) - menu kalendáře již obsahovalo moc ovládacích prvků, proto jsme část z nich přesunuli pod jedno tlačítko

Zakázky

  • možnost prokliku do kalendáře z editace zakázky (pro rychlé zorientování)
  • zjednodušení formuláře nové zakázky
    • sjednoceno zadávání jména klienta s vyhledáváním - pokud nedojde k výběru existujícího klienta, je na základě zadaného jména vytvořen nový klient
  • možnost předvyplnit formulář nového vozidla u zakázky, dle existujícího (užitečné např. při změně majitele)
  • u vozidla je možnost nově zadat nájezd
    • nájezd vozidla je vázán k zakázce, se kterou je vozidlo propojeno, proto bude mít dané vozidlo i celou historii zavedených nájezdů
    • nájezd se zobrazuje i v protokolu

Klienti

  • upravena funkce automatického doplňování údajů na základě IČ s pomocí ARES
    • nyní vyplníte IČ a kliknete na tlačítko ARES, které okamžitě vyplní dostupné údaje z rejstříku ekonomických subjektů

Vozidla

  • upraveno zadávání kontaktních osob 
    • kontaktní osoba je vytvořena jako samostatný klient
    • kontaktní osobu můžete také přidělit z existujících klientů
  • možnost předvyplnění formuláře nového vozidla pomocí již existujícího vozidla v systému

Upozornění

  • Nastavení
    • zprávy pro jednotlivé stavy zakázky je možné nastavit individuálně
    • přidána nová proměnná order.price, která umožňuje vložit do zprávy konečnou cenu zakázky
      • například zpráva o dokončené zakázce může nést informaci o tom, kolik bude muset klient při vyzvednutí vozidla zaplatit
  • Fronta
    • fronta zpráv, čekajících na odeslání
    • kompletní historie zpráv
    • přehledné zobrazení stavů zpráv, jejich obsahu a informace o příjemci zprávy

Nastavení

  • Detail
    • možnost nastavení konkrétní barvy dokončených zakázek (doposud byla napevno použita šedá)
    • možnost vypnout / zapnout průhlednost dokončených zakázek
  • Přístupy
    • možnost přidělení barvy pracovníkovi (doposud byla barevnost automatická a náhodná)

Tým Servis7