Aktualizace přináší novou funkci pro upozornění obsluhy na deadline. Například pro typ zakázky “Reklamace” nastavíte lhůtu (deadline) 1 měsíc a upozor...
V této verzi jsme se soustředili především na řešení duplicitních klientských dat. Řada servisů se potýká s duplicitami, které jsou do servisu zaveden...
Propojení se systémem Simplia je funkční. Nově lze zakázky v kalendáři zobrazit barevně dle stavu zakázky. Přidali jsme nový stav zakázky “čeká”. Prot...
Hlavním přínosem zakázkového systému verze 4.3 je dokončení integrace SW Pohoda, rozšíření systému o práci se soubory v rámci jednotlivých zakázek a z...
První fáze integrace SW Pohoda umožňuje přenos položek Zásob/Služeb do Šablon položek zakázek. Druhá fáze integrace je plánována ve verzi 4.3 a umožní...
Nová verze zakázkového systému servis7 obsahuje vylepšené vyhledávání, filtr pracovníků v kalendáři, zjednodušení formuláře zakázek, automatické doplň...