zakázkový systém

Zakázkový systém Servis7 - v4.10

Vážení uživatelé zakázkového systému Servis7,


dokončili jsme práce na verzi 4.10, kterou budeme v nejbližších dnech nasazovat do vašich servisů. Aktuální verzi 4.10 zakázkového systému máte možnost vyzkoušet v naší demo verzi.


Aktualizace přináší novou funkci pro upozornění obsluhy na deadline. Například pro typ zakázky “Reklamace” nastavíte lhůtu (deadline) 1 měsíc a upozornění po 7, 14 a 30 dnech. Technik, který zakázku zavedl bude upozorňován ve stanovené dny formou SMS nebo emailu, dokud nebude zakázka dokončena.


Upozornění na deadline pro obsluhu

  • U každého typu zakázky je možné definovat:
    • Počet dní do uplynutí lhůty (deadline).
    • Počty dní do příjezdu, po jejichž uplynutí má být odesláno upozornění.
    • Přidat text, který je na protokolu připojen k místu, kde jsou Všeobecné podmínky.
  • Upozornění je odesláno automaticky na přijímacího technika, který zakázku zavedl do systému.


  • V globálním nastavení upozornění je možné:
    • Přidat další uživatele, kteří pokaždé dostanou upozornění.
    • Definovat globální zprávu upozornění.
      • Kromě standardních proměnných lze ve zprávě uvádět konečné datum deadline, počet dní do deadline a typ samotné zprávy.
      • Příklad SMS: Blíží se deadline 1. 5. 2025 u zakázky Reklamace - 2025000067, limit vyprší za 16 dní.
    • Zvolit zda bude zpráva odeslána v podobě SMS/Emailu.


  • Seznam zakázek
    • Rozšíření o možnost zobrazení data deadline, dle kterého je možné zakázky seřadit.
    • Zobrazení počtu dní do deadline i po deadline, dokud nebude zakázka dokončena.
    • Podbarvení zakázek, kterým zbývá 1/2 času (oranžová) a později 1/4 času (červená) do deadline.


  • Zakázky, které mají deadline, budou v kalendáři zvýrazněny ve všech pohledech za pomoci zbarvení okraje karty + po vypršení ½ času začnou pulzovat a po ¼ o něco rychleji. 
  • Informace o deadline je rovněž zobrazena i ve stručném náhledu zakázky.


Ostatní změny

  • Termíny zakázek lze nově definovat s přesností po 5 minutách (dříve 30 min).
  • Oprava vyhledávání při hledání dle části slova.
  • Odladění drobných chyb v komunikaci s SW Pohoda a Simplia.
  • Opravena chyba při vypínání skrytých dní v kalendáři.


Tým Servis7