Vážení uživatelé zakázkového systému Servis7,
dokončili jsme práce na verzi 4.3, kterou budeme v nejbližších dnech instalovat do vašich servisů. Aktuální verzi 4.3 zakázkového systému máte možnost vyzkoušet v naší demo verzi.
Hlavním přínosem verze 4.3 je dokončení integrace SW Pohoda, rozšíření systému o práci se soubory v rámci jednotlivých zakázek a zavedení sekce Aktivity, ve které lze sledovat veškerou činnost prováděnou v zakázkovém systému.
Níže uvádíme seznam nejdůležitějších změn:
Propojení s SW Pohoda
- Import skladových Zásob
- Servis7 periodicky importuje Zásoby z SW Pohoda do Šablon položek zakázek.
- Importované položky jsou periodicky aktualizovány pro případ změny na straně Pohody.
- Servis7 informativně přenáší i skladové množství.
- Položky zakázek lze přidělovat dle jména nebo kódu zásoby.
- Export zakázek
- V momentě, kdy přijímací technik zadá všechny položky, může zakázku označit k exportu.
- Zakázky označené k exportu jsou v periodických intervalech přenášeny do Přijatých objednávek Pohody.
- V případě potřeby přenosu dat mimo interval automatického přenosu, lze vyvolat přenos do Pohody i manuálně z prostředí Pohody.
- Zakázky v Přijatých objednávkách lze libovolně upravit a “překlopit” do faktur.
- Servis7 je zpětně informován o vyřízení Přijaté objednávky a zakázku automaticky označí jako Dokončenou (změnu stavu lze upravit v nastavení pobočky).
Kalendář
- Nově je ve stručném náhledu zakázky zobrazena i Kontaktní osoba, v případě že byla vyplněna.
- Pokud filtrujeme dle jednoho pracovníka je u ikonky filtru zobrazeno jméno zvoleného pracovníka.
- Pokud filtrujeme dle dvou a více pracovníků je u ikonky filtru zobrazena informace o aktivním filtru pracovníků včetně počtu zvolených pracovníků
Zakázky
- Po domluvě s komunitou došlo k odstranění dvou již nepoužívaných polí “Způsob platby” a “Faktura”.
- Při výběru balíčku je nyní zobrazen i počet položek, které balíček obsahuje.
Statistiky
- Na žádost komunity došlo k rozšíření sekce statistiky. Statistiky jsme rozdělili na:
- Obecné - jedná se o obecné statistiky, které jste měli doposud k dispozici.
- Specifické - statistiky, které se dají filtrovat dle jednotlivých pracovníků. Přehled nabízí další možnost sledování vytížení pracovníka (mimo již dostupné možnosti vytížení pracovníků přímo v kalendáři), rovněž můžete sledovat počty odpracovaných hodin dle položek zakázek, které měl daný pracovník přiděleny.
Klienti
- Optimalizace propojení s ARES, korekce adresy klienta.
Aktivita
- Nová sekce, ve které jsou zobrazeny aktivity v celém zakázkovém systému. Veškeré činnosti obsluhy zakázkového systému jsou zaznamenávány v aktivitách včetně jména uživatele, který je provedl.
Nastavení
- Nastavení pro zakázky bylo rozděleno do tří tabů
- Typy zakázek
- Položky zakázek
-
Balíčky
- Po zavedení balíčku je nyní možné nastavit v detailu počty jednotlivých položek, případně zavést přepis cen oproti originální položce.
Upozornění
- Při změně v nastavení šablony SMS/Email upozornění dojde nyní automaticky k aktualizaci všech upozornění, která čekájí ve frontě k odeslání.
Vyhledávání
- Optimalizace vyhledávání.
- Přidáno vyhledávání dle IČ klienta.
Tým Servis7